När man är ledig vaknar min kreativitet till liv. Maken gjöt stolpar i hinkar som vi ställde vid utebordet.Jag har sytt vimplar från överblivna tygbitar…Det ger lite färg och svajar fint i vinden.Till midsommar dekorerade jag med björkris…Dottern har också pysslat på lite. Detta fick jag i gåva av henne…Lite brödbak blev det också…
Previous Post: Semester
Next Post: Ljusstake i porslin