Kransar

Då vi i stugan har tillgång till “egen skog” (läs svärfars) passar jag på att göra några kransar nu när jag är i stugan.Det blev några med granris…De fick stommar av kvistar som jag virade ihop.Får dekorera dem när jag kommer hem. Några smågranar och tallkvistar  får också följa med hem… Första november och vi njuter av en gnistrande vinterdag.