Då vi i stugan har tillgång till “egen skog” (läs svärfars) passar jag på att göra några kransar nu när jag är i stugan.Det blev några med granris…De fick stommar av kvistar som jag virade ihop.Får dekorera dem när jag kommer hem. Några smågranar och tallkvistar får också följa med hem… Första november och vi njuter av en gnistrande vinterdag.
Previous Post: Ny julmusik från Sia!
Next Post: Julen är här