I måndags besökte vi Harrods i London. Som jag längtat att få uppleva detta varuhus. Vi spanade genast in deras julavdelning… Så mycket fint att se på. Det står Harrods på allt… En sån här, fast i rött fick följa med mig…Nallar, massor med nallar…Dessa 2 köpte jag till mina flickor där hemma.. Harrods är en riktigt dyr butik. Så det blev inte så mycket shopping där. Fortsättning om vår London resa följer. Men wifi fungerar si så där…
Previous Post: London
Next Post: Kalender #6