Nu är även det 4:e ljuset tänt…Vi har ätit adventsmiddag bestående av lite olika smårätter. Inkokt lax, köttbullar på pinne, ägghalvor.Mini pizza med salami, hasselbackspotatis med löjrom, Skinkpaj i miniformat och laxrullar.Rolig mat att äta. Mina flickor älskar när man kan välja mellan allt möjligt.Till efterrätt blev det potatisbakelser och lite av allt julgodis som jag gjort i helgen.Imorgon börjar julveckan. Jag har förberett allt som jag kunnat. Bara småfixa kvar. Ja… tiden går så fort! Som julälskare gäller det att njuta nu.
Previous Post: Fjärde advent
Next Post: ÄNNU FLER SISTA-MINUTENJULKLAPPAR