I somras “ramlade” jag över en helt fantastisk loppis som sålde ut affärspartier med allt möjligt.Det fanns hela _HYLLMETRAR _ med ouppackade strupmbyxor, byxor, tröjor och badbyxor från 50-70 tal (alltså dog retrodöden av allt fint) sen fanns det allt möjligt från häftstift till pappersdukar. Jag köpte ett gäng gamla påskpappersdukar. Och sedan köpte jag dessa fantastiska godispåsar med julmotiv: Jag riktigt längtar tills jag kan använda dem – och nu är det ju faktiskt bara några veckor till första advent så …De kommer se fina ut med inslagna, hemgjorda kolor i. /Jessica
Previous Post: Saffranskaka i långpanna
Next Post: Chokladkalender – tävling!