Julbloggar 2016-12-07 12:03:00

I går hann jag se Dessertmästarna firar jul innan jag hörde en hostning från Lalos rum – vilket visade sig vara en vinterkräksjuka.Så efter en vaken natt och många tvättmaskiner senare så hamnade vi i soffan. Lalo somnade och jag inventerade Netflix som fått in mååånga julfilmer nu.Jag har således kollat på två på förmiddagen och den första: Angel of christmas, var väldigt bra tycker jag, så den rekommenderas!JAg såg även Once upon a holiday och den var väldigt julig, men inte lika bra. Men den är ett bra, juligt tidsfördrivFör mig var det två helt nya filmer – skönt att se något juligt och nytt och inte bara samma gamla hela tiden!/Jessica