Hm och lite jul

Alla bilder är från hm.se Julsakerna börjar komma in på H&M – älskart!Tur att det finns en HmHome-bbutik i Norpan där jag jobbar =)Lite skumt med bilderna som blev små…aja… you get the picture ändå ;)/Jessica