I går var det ingen vanlig onsdag. När vi var och handlade mat hittade jag nämligen den här: Min bästa choklad alla kategorier! Tog det som ett tecken och köpte således två andra saker också: Plommonmarmelad och glögg förstås! Hittade ett paket smördeg i frysen och det ena ledde till det andra. Vips så var det jultårtspremiär! Ovanligt mysig onsdag! Tio poäng!
Previous Post: Bittes Jul testar Juleskum