Igår var jag och barnen hos min syster och fikade med henne och hennes barn och barnbarn. Min systerdotter Lovisa hade bakat en saffranstårta, vetedeg med saffran och så nån vaniljsmörkräm kanske? Läckert och gott!!!Glögg och pepparkakor fick vi också, kan det bli bättre?Ja, det är klart det kan, det allra bästa var nämligen sällskapet!
Previous Post: Halloween 2017
Next Post: Unicef julgranskula