Premiär för julbord på IKEA

Från och med i dag till och med den 23 december dukar IKEA upp sitt årliga julbord varje dag från kl. 14.Jag har inga julbordsplaner ännu. IKEAs julbord stiger i pris varje år och jag är osäker på om det är värt priset nu. Det var det knappt förra året. Maten brukar vara god men stämningen saknas. Kanske att jag ska söka mig till ett riktigt julbord i år, kanske på en mysig herrgård? Traditionellt, varmt och mysigt. Det är en riktigt lockande tanke.Brukar du besöka något julbord och hur mycket tycker du det är värt att betala för det?