En månad kvar till julafton!Hur ofattbart är det att det endast är EN månad kvar till julafton?! I går kväll plockade jag upp lite adventspynt, det vill säga ljusstakar och textilier. Jag testkörde änglaspelet och njöt i några minuter innan jag kom på att jag skulle jobba förmiddagspass i dag och borde sova istället.I dag äger Black Friday rum och jag beställer överdragsbyxor och julklappar nu i kväll. Jag jobbar även på min egna önskelista och funderar på att fullända kvällen med en julfilm.En fantastisk månad väntar oss nu!
Previous Post: En ynka månad
Next Post: Julig trasa