Ibland glömmer jag bort höstmyset och Halloween för att jag är så inriktad på julen. Men i år har jag fått en söt pumpalykta och ett stort Woodwick-ljus av mamma som känns jättehöstmysigt! Woodwick-ljuset har doften Spiced blackberry och luktar kryddigt och gott. Utanför fönstret är en del av trädets löv alldeles gula och röda så att sitta här vid bordet i verkligheten känns verkligen höstigt ❤/Amanda
Previous Post: Svampplockning och foglossning
Next Post: Hm och lite jul