ATT FÖRLORA EN ÄLSKAD Det blev ett par dagars uppehåll på bloggen, vilket jag förklarade på Instagram men det är ju inte alla som har det. Hur som. I fredags fick jag ta det svåra och rätt oväntade beslutet att avliva min älskade vän, livskamrat, stora kärlek Lilleman. Därför känns bloggandet inte riktigt lika kul just nu, därför längtar jag inte riktigt lika mycket till jul. Det kommer, men det kommer ta lite tid att sörja. & det här ska inte vara en livsstilsblogg som handlar om allt som händer i mitt liv, utan snarare uteslutande så mycket det bara går om julen. Därför ville jag eg
Previous Post: Jul på Ikea del 2, det ätbara!
Next Post: Recept: Pumpkin Spice Cupcakes