BARA NÅGRA TIMMAR KVAR. God morgon och välkommen dan-före-dopparedan eller Lillejulafton som det heter här i Skåne. Idag står julmatshandling, slå in de sista julklapparna och griljera en skinka på listan bland annat. Sen är det bara att ta det lugnt i några dagar och äta och dricka gott. Misstänker dock att det kommer bli en pärs att bege sig ut på stan idag men vi ska försöka ta det med ro (återkommer troligen om några timmar med kaoshår och stirriga ögon…).Eftersom vädret är som det är så verkar just den delen av julstämningen inte infinna sig men då kanske lite stämningsfulla bilder
Previous Post: Dan före dopparedan
Next Post: Att försöka bidra med lite julstämning