Har kvar ett body butter från Body Shop med en av de vintriga dofterna från förra året. Jag hade turen att få två likadana i julklapp och kände därför att jag kunde spara den ena nu tills det blev höst. Jag tycker om doften jättemycket och den gör mig … –
Previous Post: Coca Cola Cinnamon, jag är inte jätteimponerad…
Next Post: Potatistryck #2