I helgen valde jag som sagt att ta fram belysningen i fönstren och jag måste bara säga att det gör mig så lycklig. Det är så mysigt att komma hem från jobbet till upplysta fönster och till helgen kommer det fullständigt att explodera av belysningar i … –
Previous Post: En recension av Blossa 1917
Next Post: Peddotomten