Blev jätteglad när jag vann en av julbloggstävlingarna hos Charlie (julkulturcramar). Jättetrevligt med lite julgodis och hon skickade även med en jättefin disktrasa och ett julkort. Alltid så rolligt att få vinna något, blev som en fin julklapp i … –
Previous Post: Julbrunch, paketlek och kompishäng
Next Post: I år har jag inte riktig lyckats med lugnet