Önskar er alla en riktigt God Jul! Hoppas att ni får njuta av den med era nära och kära. –
Previous Post: God jul!
Next Post: Julefrid kl 10:55 på julafton i svt2
Önskar er alla en riktigt God Jul! Hoppas att ni får njuta av den med era nära och kära. –