Laddar för en ny säsong

Insåg att jag slutade visst förra säsongen väldigt tvärt i mitten på december. Kan haft att göra med att jag var ganska i början av min graviditet och ville väl bara skrika ut nyheten så då skrev jag inget istället. Jobbade bara 50 procent för att fokusera på julförberedelserna och bloggen men hade inte ens vett att blogga vid jul! Haha! Tog bilder så kanske kommer ett julhelgs inlägg längre fram. Skylten på bilden har min man rotat fram och den står i vår trädgård nu och agerar stopp till vart gräsklippningen inte får gå innanför. I fredags var det 24 juni och nu är det mindre än ett halvår ti