Kranskväll i Borås

Min favorit florist och blomsterhandel Fröken Frö har bytt ägare och då ville jag testa Kranskväll med nytt ställe och när Madeleine som brukar huttra med mig vid Osterians julmarknadsöppning fråga om jag ville följa med henne till Rångedala plantskola va jag inte sen att hänka på. Sagt och gjort, vi anmälde oss och vi betala våra 200 kronor. Ikväll va det då äntligen dags att styra kosan mot Borås (och Lundaskog som är där pysselkvällarna är i) Vi blev avprickade och bjudna på glögg av inte mindre än fyra anställda. Tiden va 2 timmar så bara att köra igång. Allt va buntat så jag valde tre olik