Nu har jag ont i gelénaglarna, i tipsen och ända in i fingertopparna! Jag och Mr T har grävt, bändit och stretat hela förmiddagen och en stund efter lunch! Nu har vi fyra pallkragar fulla med gula hallonplantor, en pallkrage med en svartvinbärsbuske och även fått ordning på vårat andra gula hallonsnår. Det gick så bra för oss att vi tillockmed hann plocka in våra möbler från palltanen. Det har vi nog aldrig riktigt gjort innan och då insåg jag att där fanns en stor outnyttjad pyntplats! Vår palltan cirka 2×3 meter. Outnyttjad vintertid! Så till rubriken! Jag behöver er hjälp! Hur ska jag göra d
Previous Post: pepparkaksscones till frukost
Next Post: Mina älskade hundars julfirande