Ikväll drar jag norrut!

De senaste fyra åren har jag åkt upp till min syster runt första advent på ett par dagars juligt systermys! I år blev det till andra advent och passande nog ska Jennys Jul ha adventsfika på söndag! Så jag drar till norr om Stockholm sent ikväll! Imorgon…1 december (glädjeskutt) ska vi till Mall of scandinavia och lite annat. Sen ska jag försöka hinna besöka Steninge Slotts julmarknad men den på söndag i Sigtuna får jag hoppa över i år. Dessutom ska ja å syster ha ett pysselmys med några vänner.  MEN Först ska jag jobba lite, äta lunch med Annas Fotnoter och dessutom anordna ett julpy