Fynd i julröjen

Hösten i Korpet har snurrat otroligt fort för både mig och Mr T. Sen förra veckan står röj på schemat så många lediga stunder som möjligt, för att lyckas få ett julfint Korp så fort som det bara går. Röjet skulle varit klart i söndags enligt min plan men det blir klart när det blir. Just igår var GeKås kassarna och således våra skafferi varit prioriteringen. Långt in i köksskafferiet hittade jag…. Två helt oöppnade påsar 2015 års juleskum! Förra året va de min räddning att jag köpt på mig många påsar, hittade även på GeKås förra året några påsar. Sanningen va den att förra årets med Tomte