Oj vilka planer jag hade för lördagen idag! Och oj vad min soffa var skön… jag har nu skaffat Netflix igen, nu när filmerna börjar komma. Igår krånglade mitt Netflix så idag kollat klart på The Knight Before Christmas. Den är så söt och verkligen mycket jul i. Såg den förra året och kommer nog kolla ännu fler gånger i år. Jag har också kollat på Christmas Wedding Planner, som jag måste förväxlat för det var inte den jag tänkte på när jag började kolla. Men två mysiga filmer ändå. Sista är inte sååå julig men ändå ganska mysig. Det jag skulle gjort idag var att ta tag i våra egenodlade rödbetor
Previous Post: Alla helgons dag
Next Post: Oktober 2020 på Jul hos Linda