En riktigt bra fredag. Lugnt på jobbet. Gjorde ett par ärenden på lunchen. Både jag och maken hade sena skift så direkt efter jobbet gasade vi mot Lilla Gula. Hann i princip bara packa upp och byta kläder innan vi skulle på Roady för att käka grillbuffe. 9 vuxna och 2 små. Så mysigt. Och sååå gott. Och så länge sen. Vi skildes åt vid 21-tiden och vi knallade hemåt i mörkret. Packade upp våra beställda julsängkläder. Vi kommer få så mysigt i december. Och gosivarmt. Dom är nämligen i flanell. Vi avslutade så med kvällens Svenska Nyheter. Klockan hann bli 01.00 innan vi hade kvällens sista dialog
Previous Post: Loppis fynd
Next Post: Christmas cookie exchange