Om 3 månader är det julafton. Och om 2 månader julpyntar jag mitt hem. Längtar till båda kan jag meddela. Nästa helg åker jag till ullared och förväntar mig att hitta x antal paket födelsedags presenter och paket till paketkalendrarna.. Ja man känner … –
Previous Post: Vad tror ni om Blossa 20 då?
Next Post: En uppdatering om projekt Lapptäcke