Nu har det börjat snöa även här i Ardala , får väl se hur mycket vi får eller om det försvinner direkt . Extra mysigt att vakna tidigt och ligga i soffan är att TV3 visar en julfilm nu halv 10. –
Previous Post: Julbak!
Next Post: Renen Vixens egna äventyr