Nu är han rest! Den stora tomten ! Älskar se alla barn gå förbi här och peka på den stora tomten hihi. Gubbsen hatar den, så den får absolut inte komma upp tidigare än den 23e och gärna ner innan nyår . –
Previous Post: Kusinjulbak
Next Post: Julefrid