Har nu äntligen blivit klar med sovrummet! Vi har ju lagt nya golv och varit en del att fixa men nu är vi klara! Så igår köpte vi denna ljusslinga och satte runt hela sängen . Så himla mysigt ! –
Previous Post: Snart är det jul!
Next Post: Perfekt kola!