Idag är det lucia , hos mig märks det inget speciellt då jag inte brukar se på någon lucia . Men på skolan jag jobbar på har det varit lite mys och till lunch serverades det tomtegröt . Dagens bästa är kollegan i caféet som fick hjälp att fixa denna … –
Previous Post: Vad tror ni?
Next Post: Knäck hjälpmedel