På väg till bussen såg jag att dom har pyntat stationshuset , åhh vad mysigt . Blev ingen bra bild men bättre än inget 🙂 –
Previous Post: Jul-påslakan!
Next Post: Jultävling hos "Våran lilla julvrå"
På väg till bussen såg jag att dom har pyntat stationshuset , åhh vad mysigt . Blev ingen bra bild men bättre än inget 🙂 –