Såhär en vecka innan jul står de överallt. “så minskar du kalorierna” “så mkt innehåller julmaten” “undvik godis” ” ät lätt över jul” Detta är nått jag tycker är väldigt tråkigt. Att folk inte kan låta sig njutas av julens mat, dryck och godis. Julen är … –
Previous Post: Årets julgran och pepparkakspyssel!
Next Post: Mjölkchokladbiskvier med lingonpulver