Idag efter jobbet tog jag ett varv inne på Ica Munken för att Julspana lite . Hittade inte så mycket, längtar så tills jag får Julspana på riktigt . –
Previous Post: Äpplet faller inte långt ifrån trädet
Next Post: Känslan kom lixom av sig
Idag efter jobbet tog jag ett varv inne på Ica Munken för att Julspana lite . Hittade inte så mycket, längtar så tills jag får Julspana på riktigt . –