Tittade bak lite i bloggen och hittade denna rubrik ifrån förra året, så varför inte uppdatera med det jag vet just nu. Lite Juliga saker att se fram emot Julbord Iår äter vi julbord hos Wrågården den 15december. Ska bli så mysigt och jag hoppas på … –
Previous Post: Jag ser det snöar
Next Post: En liten liten pumpa….