Förra fredagen såg jag och mina systrar Peter Jöbacks jul film. Omg vad de karln kan sjunga, men han är ingen skådis tyvärr. Men vilken bra film. Stämningen var bara så mkt jul. Tycker att handlingen var okej, lite mkt intriger för att vara en njutfilm. … –
Previous Post: Jag har hittat en väska❤️
Next Post: Julfilmer