Igår fick jag äntligen hem denna Box ifrån Glossybox som är en specialbox utöver dom vanliga . Bästa boxen på hela året . Nöjd med allt förutom läppstiftet som är i nån röd/orange färg, något som jag absolut inte passar i;) –
Previous Post: Julkalendern lucka 17
Next Post: Julscones