En enda tomte

Jag köpte faktiskt inte så mycket jul i ullared. Inte för de inte fanns, utan det var så mycket annat som stod i centrum av att handla. Men lite jul kom ner i vagnen. Bland annat denna tomten. När jag såg den var jag bara tvungen att ha den. En annan kul … –