Sådär då har jag beställt ytterligare 2 kalendrar . Har sen tidigare beställt min Glossybox kalender som jag har varje år . Nu har jag beställt min andra favorit, Teadventskalendern och Kaffekalendern till gubbsen . Har ni köpt några kalendrar? –
Previous Post: Veckans julbloggare hos Sofie!
Next Post: Julförberedelserna