Är att först och främst efter jobbet köpa vit choklad till mina tomtefudge . Hade nämnligen köpt ljus choklad sist. Så gör den och maraboufudgen ikväll istället . Men rockyroaden slängde jag ihop igår . Ska även köpa den sista presenten ( får bli … –
Previous Post: Jullov och passar på att njuta av granen
Next Post: 22 december