Årets julvärd hos TV4 blir Gustav och Marie Mandelmann. Har aldrig sett deras program Mandelmanns gård , men vad jag förstår verkar dessa 2 vara väldigt populära. Vad tycker ni? –
Previous Post: Christmas today?!
Next Post: Julkalender från panduro hobby