Jag har tack vare Charlie fått pröva Lakritsfabrikens julkola för 2017. Förra året var det lakritskola med pepparkakssmak. I år är det lakritskola med glöggsmak. Hur smakar den nu då? Jo lakrits går alltid hem hos mig, vilket inte går att komma ifrån men glögg smaken tar över här och jag är tveksam till om jag gillar övertaget helt. Helt klart värd att testa och kolan äts glatt upp, men jag kommer troligtvis inte att köpa några sådana kolor i år. Sen ska tilläggas att jag har börjar inse att glögg och pepparkakssmak ska nog vara där de hör hemma i orginalprodukten och inte över allt annars. Det
Previous Post: Juloutfiten nästan klar!
Next Post: Mårten Gås och Barncancerfonden