Hittade en liten julenkät inne hos Sofies julblogg så tänkte att det får bli årets första jullista. * När började du tänka på julen? Runt midsommar, kan inte hjälpa det och det roliga är att varje år runt midsommar så brukar jag komma på mina barn med att gå runt och nynna på julsånger. * Favoritdag i december? Jag kan inte välja en, det är så många som har sin tjusning. Alla mysiga stunder med fika och glögg. När vi julpysslar tillsammans eller bakar. Att se barnen i sina Luciatåg och sjunger alla sina sånger så gulligt. Alla dagar med planering och annat och Julafton, jag är själv som ett bar
Previous Post: Mitt samlarbegär!!
Next Post: Att finna julsätmning i ord