Förra helgen var jag i Wien med mina systrar. Vi hann gå på flera julmarknader och i flera affärer. Här är lite saker jag slog till på. Världens kanske sötaste stjärgoss-ängel En söt snöglob, som tydligen är uppfunna i Wien Denna söta lilla tovade snögubbe. Halmstjärnor kan jag tydligen inte få för många av Och slutligen den här supersöta lilla snögubben att ha i nyckelknippan eller på jackan. Än så länge hänger den på nyckelhyllan och hälsar oss välkomna när vi kommer
Previous Post: Andra Advent
Next Post: Andra Advent