Vad jag köpte i Wien

Förra helgen var jag i Wien med mina systrar. Vi hann gå på flera julmarknader och i flera affärer. Här är lite saker jag slog till på. Världens kanske sötaste stjärgoss-ängel   En söt snöglob, som tydligen är uppfunna i Wien   Denna söta lilla tovade snögubbe.   Halmstjärnor kan jag tydligen inte få för många av   Och slutligen den här supersöta lilla snögubben att ha i nyckelknippan eller på jackan.   Än så länge hänger den på nyckelhyllan och hälsar oss välkomna när vi kommer